Muza

niedziela, 8 czerwca 2014

PIERWSZA SESJA



 Hej. Przepraszam że mnie długo nie było ale miałam dużo rzeczy w szkole i dlatego nie mogłam pisać. W ostatnim poście obiecałam sesje mojej Rozi, więc o to ona.











                                                                    Sorry za jakość.




                                                              W następnym poście:
                                                       Moja Rose będzie się uczyła o planetach.
                                                                                     Do zoba

4 komentarze:

  1. Fajne, kiedy robiłaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Świetna sesja! Rose chyba zadowolona? Dla mnie najlepsza jest podłużna rybka (tuna?) z owalnym cieniem. Extra efekt.

    OdpowiedzUsuń