Muza

poniedziałek, 29 grudnia 2014

WIGILIA

Hej, mam dla Was ciekawe nowinki. Dużo się ostatnio działo. Zastanawiam się czy zainwestować w obitsu. Niestety mam dużo wątpliwości, ponieważ mam dużo na głowie i mało czasu. Może mi pomożecie. : ) Ale zostawmy moje wątpliwości i wrócimy do tematu. Znalazłam trochę czasu i porobiłam kilka sesji. 
 ***
Miło minęły wam Święta? Mam nadzieje że tak. 
Chcę wam pokazać jak Święta obchodziła moja Rozi. 
Zapraszam na foto-story. : )



( Rozi wraz ze swoimi znajomymi je świąteczne potrawy )



                                         R: Czas na Karpia.
                                          


                                          Futrzak: Ej ja też chce karpia i inne potrawy. Nie chcę tej suchej 
i niedobrej karmy.


R: Futrzak ty mówisz???!!

F: W wigilję mogę. 


R: Zapraszam do stołu. HI hi.

J: Rozi może zabawisz się w Mikołaja. Bo czas na Mikołaja.
 Proszę oto czapka.
                                            R:  {Dla Misia}- myśli Rozi
                                                


                                             
                                        R: Misiu czy byłeś grzeczny?
                                        M: Tak.
                                        R: To dla ciebie.

                                             

 
                                                         M: Dziękuję. : )
   
R: Kolejny prezent dla Futrzaka.



R: Futrzaku czy byłeś grzeczny przez ten rok?
F: Tak oczywiście.


R: Proszę o to prezent.
F: Dziękuję.
J: A to dla ciebie Rose.

  R: Ale ładne! Dziękuję.
R, F, M: To co otwieramy.
Trzy, czte......ry.

R, F, M: Łał.
 KONIEC
 Dalszy ciąg tej historii jest taki że cała ta gromada śpiewa kolędy, a później ogląda Kevina. 
 Do zobaczenia.

4 komentarze:

  1. Świetna imprezka tam chyba była, co? :)
    Rozi jest mega słodka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i masz racje Rozi bawiła się znakomicie. Czy też prowadzisz bloga, jeśli tak to chętnie go odwiedzę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Nelcia prowadzi bloga :)
      Super bloga :D
      http://moda-pullip.blogspot.com/
      Mańka

      Usuń