Muza

sobota, 11 października 2014

CZERWONE WINO

Hej, mam nadzieje, że jeszcze mnie czytacie chociaż długo mnie nie było. chce wam dzisiaj pokazać 
 małą Rozi.  Ostatnio przy łamałam ją na zabawie w ogródku udało mi się porobić jej zdjęcia.
Pewnie zmyliła was nazwa czerwone wino 
ale chodziło mi o dzikie wino ( roślina). : )
Na cykałam mnóstwo zdjęci i mam nadzieje, że się nie znudzicie.
Więc zapraszam na foto-story.


PEWNEGO DNIA

                                          J - Rozi. A tutaj jesteś.




















































































Drugą część przedstawie niedługo.
Papatki

2 komentarze:

  1. Fajną fryzurę ma Rozi. Dam Ci małą radę nie dawaj tylu takich samych zdjęć, bo nudno się je ogląda, wybierz najładniejsze :D
    Pordrawiam Mańka

    OdpowiedzUsuń