Muza

sobota, 7 lutego 2015

Pierwszy raz na śniegu cz. 1

Hej, już u mnie zbliża się powoli drugi tydzień ferii. Jest to mój pierwszy post w ferie. W pierwszym tygodniu pojechałam do Białegostoku i jeździłam na koniach wiec może niedługo wstawię zdjęcia koni.
Mam nadzieje ze wam też miło minęły/ mijają lub będą mijać ferie.
***
Dziś pokażę wam jak moja Rozi bawiła się po raz pierwszy na śniegu. 
Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, więc podzieliłam je na dwa posty. : )
Zapraszam na foto-story:


                                                                         ( Rose śpi)

                                                                  J: Rozi wstawaj.
R:Już!
 Pada śnieg!
                                                  R: Trzeba wstawać i iść na dwór.
                                                     ( widok z okna który zobaczyła Roxs)
                                                    J :Ale musisz się jeszcze uczesać.
                                                                   R: Dobrze, dobrze.
                                                    J: Ubierz się ciepło jest bardzo zimno.
                                                            R: Już się ubieram.
                                                  R: Jeszcze tylko jeden but...
R: Gotowa! Mogę iść.
                                                       J: Rozi jeszcze czapka. Jest zimno.
                                                              R: Gotowa. Mogę już iść?
                                                                     J:  Jeszcze szalik!
                                                       R: Gotowa! Wreszcie mogę iść.
                                                                    J: No dobrze.

                                                               Ciąg dalszy nastąpi.
                                             

                                                     A to zapowiedź następnego posta.


To na razie koniec.
Do napisania
Pa

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post! Taki dopracowany... Chętnie zobaczę też 2 część, bo zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam i życzę ci miłych ferii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i nawzajem. Mam nadzieje że druga część też się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń