Muza

sobota, 14 lutego 2015

PIERWSZY RAZ NA ŚNIEGU CZ.2

Hej, dziś pora na drugą część ostatniego posta. U mnie koniec ferii : ( i zleciało to bardzo bardzo szybko liczyłam że podczas wolnych 2 tygodni uda mi się nadrobić sesję które zrobiłam w styczniu i w lutym. 
Ale się nie udało. 
Trudno nie poddam się może kiedyś się uda mam przecież czas. 
Zostawmy moje wyrzuty i wróćmy do zdjęć. Zapraszam na drugą część foto- story.

                                                  R: Śnieg jest super taki zimny, miękki...
                                                                   ( ślady Rozi)

                                                                     [Ulepię bałwana]
                                           R: Jedna już jest jeszcze druga.
                                            R: Jeszcze trzecia ...

                                                               R: Rączki i gotowe.
                                      J: Rose a czy przez przypadek nie zapomniałaś o czymś?
                                                          R: A no tak jeszcze twarz!
                                                                R: Teraz gotowe : )


                                                   R: Ania! Pacz robię aniołka!

Kilka min. później


                                R: O jak dobrze wypić ciepłą czekoladę po zabawie na śniegu.
                                                                  R: I zjeść ciasteczka

                                                               R: Futrzak co tam masz?
                                           R: Mój zestaw do rysowania chętnie coś narysuję.
                                                                         R: Co by tu....
                                                                       R: Już wiem!
                                                                  R: Jeszcze chwilka...
                                                                     R: I gotowe !

R: Uwielbiam rysować.



KONIEC

To też jest koniec tego posta Mam nadzieje że wam się podobało.
Do napisania.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne foto - story ;) Jak zwykle, widać, że nie zrobiłaś tego od niechcenia. A to 'Pacz' było tak specjalnie? :) hahah

    OdpowiedzUsuń