Muza

niedziela, 8 marca 2015

valentine's Day

Hejka, co tam u was?
Wiem że trochę mnie nie było ale wreszcie się udało.
Jest niestety trochę po walentynkach ale nie miałam czasu wejść żeby coś napisać.
Może nie pisałam ale szyłam i robiłam zdjęcia.
Czasami jednak znajdę czas.
Dobra koniec marudzenia i usprawiedliwiania się.
 ***
Mam wielkie plany na wiosnę i nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie.
Dużo planów ale też nauki.
Myślałam że będzie łatwiej.
Ale mam tez inne plany np. obitsu lub dal. : )
Czas na zdjęcia : )
  





















                                                                    To już koniec
                                Mam nadzieje że następnym razem zdjęcia wstawie w terminie 
                                                                         Do napisania : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz