Muza

niedziela, 10 sierpnia 2014

BURZA

Hej, ostatnio obiecałam wam pokazać co narysowałam moja Rozi. To nie jest żadna tajemnica, bo po prostu
zapomniałam wstawić te zdjęcia.
Wiec o to one ( z góry przepraszam za jakość tych zdjęć)



Na wakacje wyjechałam w góry. Niestety pogoda nie jest zbyt ładna,
 ponieważ pół dnia jest ładnie, a potem leje.
Opowiem wam historyjkę, to będzie małe foto-story.
Pewnego dnia 
R- Nudzi mi się. Co mogę robić?

                 R- pada deszcz, nie mogę wyjść na dwór!  
J- może zrobię ci sesję.
R- Bardzo fajnie, ale nie w tej sukience.       
   

                                                       J- To co założysz?
                                                       R- zobaczysz.
                                                          ( Kilka minut później)
 
R- Ale fajnie!
( chwilkę później) 
 

 
 R- Ale leje, chyba burza szaleje na dworze.
 
 R- Boję się burzy.







Na tym kończę tego posta
                                                                      To do napisania

























1 komentarz:

  1. Zdjęcia o niebo lepsze, bardzo się poprawiłaś kobieto. :) Ale chyba trochę zgapiasz :(

    OdpowiedzUsuń