Muza

wtorek, 5 sierpnia 2014

DZIEŃ NA DWORZE

Hejka, dziś chciałam wam pokazać moją Rozi bawiącą się na dworze. 
 To jedna z wielu sesji, którą zrobiłam bardzo dawno temu
(na początku wakacji).
Tak samo wielu ciuchów, które uszyłam dla Rose. 
W sumie to jestem bardzo do tyłu ze wszystkim ( z pokojem, z ciuchami i zdjęciami) zrobiłam jej łóżko
i nawet wam nie pokazałam ( jeszcze).
Ale się rozpisałam to może lepiej wstawię zdjęcia Rozi.
( pewnego dnia)
                                               R- ale ładna pogoda, chciałabym wyjść na dwór.
                                                  J- Rozi zabierz ze sobą koc.


                                                 
(kilka minut później)

                                                              R- Porysuje sobie. 
                                                                           Ale co?
                                                                  (chwilę później)
                                                     J- A może coś z natury, np. jakąś roślinę.
                                                          R- dzięki, już wiem. Narysuję ...
                                                     ( dowiecie się później)








(chwilę później)
R- Mam nowe zabawki i chcę się nimi pobawić.
                                                         R- Ale fajny piesek.


                                                                     R- I laleczka.
                                                         
                                              
                                                                   
                                               
                                                                         R- i prezent
                                                           
                                                                 R- Co teraz mam robić?
                                                             J- A może pobawisz się z futrzakiem?
                                                                  R- Dziękuje.

                                               R- No przynieś piłeczkę, no przynieś, aport.








                                               
                                               
                                                  
                                               
                                                    
                                                               R- Grzeczny futrzak.


                                                      J- Rose mam coś dla ciebie.
                                                    R- Naprawdę, po wiec co lub pokaż.

                                               


                                               

                                                                 J- To skakanka!


                                                     ( R)      Ale fajnie
 (R) R w nawiasach to myśli Rozi.
Jak coś.
                                               
                                                                R- : )
                                                              R- Jupi.

              KONIEC    
Bardzo trudno było mi ją ustawić ze skakanką, więc dlatego jest tylko 1  zdjęcie.
To koniec na dziś.
R- Pa.
Do napisania



















3 komentarze:

  1. Futrzak wygląda na niebezpieczne zwierzę. A może tak jak Pusia pasie się na trawie? Rozi jak zwykle w gustownej kreacji. Też chciałbym mieć bluzkę z odręcznie zrobionym napisem np na imię mam Piotr i czuję się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I co narysowała? Mówiłaś, że dowiemy się później.

    OdpowiedzUsuń
  3. dowiecie się w następnym poście.

    OdpowiedzUsuń