Muza

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Moja Rozi i Ja

Hej, dziś trochę popiszę. Ostatnio nie robiłam zdjęć, więc nie mam co wstawiać. Ale za to mam czas na inne rzecz np. zrobiłam jej sofe i fotel tylko muszę je obszyć materiałem.
Mam dużo planów na rzeczy i na sesje,
ale nie długo wyjeżdżam na obóz taneczny.
W pierwszym poście nie napisałam moich hobby a jednym z nich jest taniec
( ale lubię też rysować, uwielbiam robić zdjęcia i szyć).
Kolekcjonuje lalki ( mam 4 Monster High i jedną Pullip).
Zmieniając temat Mam plany na sesje ( tak w tajemnicy zdradzę wam tylko nazwy tych sesji)
malarstwo, park i góry.
To na dziś koniec 
Mam na dzieje, że nie zraziłam was do mojego bloga.
Do napisania.

2 komentarze:

  1. Hej, fajny blog ;-) Sory że dopiero teraz wpadłam ale no wiesz wakacje xD Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i nic się nie stało. : )

    OdpowiedzUsuń